Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 15.12.2018, 19:16

Медвинський ліцей

Меню сайту
Пошук на сайті
Google пошук
Новини на форумі

1.     Практична робота №13

(1)

2.     Десятий Клас (10)

(9)

3.     Обгорення організаційних питань

(4)

4.     Форум чи соцмережі

(2)

5.     Збори

(1)

6.     дизайн та вміст форуму

(0)

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 62
Корисні посилання

Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


 

Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Завдання, над якими працює педколектив

 

Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій 

              у навчально-виховний процес
      „Педагогічна майстерність — це високе мистецтво
 навчання і виховання, що постійно вдосконалюється, 
доступне кожному педагогу, основу якого складають
 професійні знання, вміння і здібності”
А. Макаренко

Сьогодні впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес — невід’ємна частина шкільного навчання. Загальновизнано, що використання комп’ютерних технологій в освіті неминуче, оскільки істотно підвищує ефективність навчання та якість здобуття знань, формування вмінь.
Застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні — одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього
процесу.
Сьогодні перед школою стоїть завдання виховати випускників, які:
- уміють адаптуватися в різних життєвих ситуаціях;
- самостійно здобувають необхідні предметні знання для виконання
практичних завдань;
- мають навички подолання стереотипів мислення;
- розвивають здібності до адаптації в мінливому інформаційному середовищі;
- виявляють гнучкість, мобільність, проникливість, толерантність, творчу ініціативність;
- критично мислять;
- уміють працювати з інформацією; 
- виявляють комунікабельність у різних соціальних групах;
- самостійно працюють над розвитком власного інтелекту, культури.
    Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації освітнього закладу та управління ним.
       Використання засобів ІКТ в організації та плануванні діяльності загальноосвітнього навчального закладу має певні переваги, а саме:
- підвищення ефективності навчального процесу; 
- можливість управління з використанням результатів попередньої діяльності;
- прийняття більш ефективних управлінських рішень;
- підвищення об’єктивності в оцінці діяльності вчителів та учнів; 
- більш ефективне управління пізнавальною діяльністю учнів; 
- можливість прийняття більш виважених рішень, які стосуються підвищення результативності навчання; 
- оперативний доступ до організаційної інформації стосовно діяльності освітнього закладу;

Упровадження ІКТ у навчальному закладі — надзвичайно перспективна й корисна справа. За умови розумного використання їх можливостей можна за короткий термін досягти високих результатів, зробити навчання дітей цікавим і змістовним.

       

 Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій 

у навчально-виховний процес

 

    Метою  методичної  роботи  в  школі  є  трансформація  педагогічної  науки  та  передового  досвіду  в  шкільну  практику  на  основі  концентрації  зусиль  педагогічного  колективу  на  єдиній  науково-методичній  проблемі  школи.

   Етапи розвитку  методичної  роботи  в  школі,  передбачають  забезпечення  цілісного  педагогічного  впливу,  зорієнтованого  не  на  окремі  якості  особистості,  а  на  структуру  особистості  в  цілому.

    Центром   навчання  є  особистість  дитини,  її  самобутність,  самоцінність.  Такий  підхід  поєднує  виховання  та  освіту  в  єдиний  процес  допомоги,  підтримки,  соціально-педагогічного  захисту,  розвитку  дитини,  підготовки  її  до  життя  тощо, з ефективним використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

    Цілісна  система  взаємопов’язаних  дій  у  вирішенні  даного  питання  має  забезпечити  інформованість  педагогів  стосовно  наукових  досліджень  і  передового  досвіду  в  галузі  педагогіки,  психології,  теорії  викладання,  ознайомлення  їх  з  методами  навчально-виховної  роботи,  надання  дійової  допомоги  в  удосконаленні  їх  професійної  підготовки.

    На  основі  цього  застосовувалися  такі  способи  впровадження інформаційно-комунікаційних технологій:

-   використання  форм  і  методів  організації  навчальної  діяльності,  орієнтованої  на  конкретного  вчителя  (ярмарки  педагогічних  ідей,  конкурси,  „круглі  столи”,  та  інше),

-   створення  атмосфери  зацікавленості  кожного  педагога  (моральне  і  матеріальне  заохочення),

-   підтримка  вчителя  в  його  бажанні  знаходити  власну  методику  викладання  на  уроці,

-   самовдосконалення  та  саморозвиток  педагога  (участь  у  різноманітних  конкурсах,  друк  методичних  розробок,  проведення  відкритих  уроків,  позакласні  заходи  тощо).

 

 

 

 

 

 

Як нас знайти
Корисні посилання
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Медвин 
Ми в Facebook
Розкажи друзям
Калькулятор
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright BY SAS © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz