Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 20.10.2020, 14:11

Медвинський ліцей

Меню сайту
Пошук на сайті
Google пошук
Новини на форумі

1.     Практична робота №13

(1)

2.     Десятий Клас (10)

(9)

3.     Обгорення організаційних питань

(4)

4.     Форум чи соцмережі

(2)

5.     Збори

(1)

6.     дизайн та вміст форуму

(0)

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 82
Відеоуроки
Корисні посилання

Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


 

Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

nz.ua
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Навчально-методична робота

З метою подальшого розвитку здібностей та обдарованості учнів учителі школи постійно впроваджують особистісно орієнтоване навчання в практику урочних і позаурочних заходів.
•    Відвідані адміністрацією уроки  протягом листопада – грудня показали , що вони вцілому відповідають майже всім вимогам особистісно- зорієнтованого уроку :
•    продуманий, цікавий, змістовний;
•    пов'язаний з раніше вивченим матеріалом, суб'єктним досвідом учнів;
•    використовуються активні та інтерактивні методи навчання;
•    формуються вміння учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці;
•    здійснюється індивідуальний підхід та орієн¬тація на особистісні досягнення учнів;
•    заохочуються прагнення учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом;
•    оцінюються та створюються ситуації успіху.
•    На засіданнях методичних об єднань керівники методичних об єднань, в січні  2012 р. розробили методичні рекомендації щодо використання особистісно зорієнтованих методів навчання з урахуванням особливостей предмета.
    Заступником  директора, педагогом –організатором   , вчителями предметниками за результатами учнівських олімпіад і конкурсів  вносяться дані про участь в них обдарованих учнів . Але слід удосконалити рейтингову таблицю «Творча особистість» і класним керівникам заповнити індивідуальні картки обдарованих учнів.
Впроваджується програма «Допрофільної і профільної підготовки як складника профільного навчання»:
•    Вчителями предметниками  підібрані програми курсів за вибором, факультативи.  
•       Психологом школи:
•      розроблені та реалізуються системи заходів щодо психологічного супроводу допрофільного та профільного навчання .

•     Класними керівниками, соціальним педагогом і адміністрацією школи  проведено анкетування учнів і батьків для повного вивчення потреб і можливостей учнів
•    На основі спостережень , анкетування , висновків психологічної діагностики  складені індивідуальні картки учнів старших класів.
•     Організовано  цикл просвітницьких заходів зі школярами на теми: «Вибір професії -  важливий етап у твоєму житті», «Як правильно організувати пошук професійного покликання», «Освіта як ключ до професійного успіху», впроваджено в наступному навчальному році курс за вибором "Побудова карьєри” , «Людина і світ професій»
•    За  рейтинговою  оцінкою  відділу  освіти  Богуславської районної   ради  за минулий навчальний рік школа  зайняла  належне  5 місце по району . І це як наслідок  послідовної роботи  колективу  школи  з  питань: вступу учнів  до  вузів,  нагородження  медалями, робота   шкільного методкабінету,  організація  методичних  заходів,   спортивно-масової  роботи,  проведення  конкурсів,  свят,
 художньої самодіяльності, робота  бібліотеки,  участь  в  районних  олімпіадах та багато інших.
                
Школа  обслуговує  мікрорайон  с. Медвин.   Список  дітей  мікрорайону  школи  поновлено  у  травні 2012  року. Усього  в  школі  навчається 207 учнів.  Складені  списки дітей і підлітків шкільного віку з вадами розумового розвитку, які повинні навчатися за індивідуальними програмами .  Це 1 учень  1-го класу,   який  пройшов  медико-психолого-педагогічну  комісію  у  травні  2012 року- Мащенко Віталій Вадимович. Наявні  списки   дітей,   що   навчаються   в   інших   закладах,  зібрані   довідки,   що це  підтверджують.
Відповідно до наказу головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 11 грудня 2008 р. № 456, видано на підставі рішенні регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації навчальних закладів від 10 грудня 2008 р. (протокол № 99), Медвинську ЗОШ І-ІІІ ступенів визнано атестованою за достатнім рівнем.
Кількість працівників, які працюють у закладі, 54-особи. З  них  педагогічних  працівників, які працюють у школі   26 осіб, сумісників 8 осіб,  1 бібліотекар, 16 чоловік обслуговуючого персоналу , 3 кухарі.
            Відповідно  до  освітнього  рівня  педагогів:   склад  працівників,  які  мають  вищу  освіту,  за  останніх  5  років  збільшився  на  18 % .  
Освітній рівень педагогів (2012 р) : вища  освіта - 29;  незакінчена вища  - 2 .
            Віковий  склад  вчителів (2011-2012 н. р.): до 30р.- 4 осіб;  30-40р.- 7 осіб; 40-50р.-6 осіб; більше  50р.- 10 осіб.
            Аналіз  статевого  складу  педагогів  показує  меншість  чоловіків-педагогів: 2011-2012 н. р. - чоловіки-4, жінки -22.
            На даний  час  у  школі не зовсім вдалося  вирішити  питання  відповідності  освіти  вчителів    їх  займаних  посад: не у  всіх  педагогів  освіта  відповідає  посаді : праця, образотворче мистецтво, фізкультура , історія , але стан викладання має належний рівень.
            В  школі  відбувається  періодична  зміна  педагогів. За  останні  роки  звільнено із займаних  посад внаслідок виходу на пенсію, зменшення контингенту учнів і кількості класів комплектів  учителів: 2011-2012 н.р.-0, 2010-2011 н.р.-3,  2009-2010 н.р.-0; 2008-2009 н. р. – 0, 2007-2008 р. – 2; 2006-2007р. -1 особа; 2005-2006р.-1особа..
Проводиться  систематична  робота  щодо  забезпечення  закладу  педагогічними  кадрами. В 2011-2012 навчальному році в школі буде продовжувати  працювати практичний психолог. Проводиться  і  профорієнтаційна  робота  щодо  відбору  дітей  на  навчання,  які  бажають  стати  педагогами. Між  адміністрацією  школи  і  профспілковим  комітетом  складена  колективна  угода  про  виконання  якої  щорічно   звітується  адміністрація  школи  та  профком  на  загальних  зборах  колективу.
            У  школі  проводиться  щорічна  атестація  кадрів  відповідно  плану  роботи закладу.
Для  проведення   атестації   педагогічних   кадрів   використовуються   традиційні  та  інноваційні   форми: творчий  звіт  на  педагогічній  раді ;   відкриті уроки - семінари; педагогічна  виставка. У  2012 році    атестовано: вища категорія – 3, І категорія - 1.   Всього вчителі мають:  вищу  освіту  - 26 чоловік, середню спеціальну - 2 чоловік. Вчителів,   яким  встановлена   вища  кваліфікаційна  категорія  -  9,  з  них  мають  педагогічне  звання  "учитель-методист” - 1,  2 -  "старший  учитель”.  Спеціалістів  з  І  категорією  -  10,  з  ІІ  категорією – 3, спеціалістів  - 6 . Один учитель навчається заочно на 5-му курсі університету ім.. М.П.Драгоманова, факультет «Історія та право»,   один учитель навчається заочно на 4-му курсі університету ім.. М.П.Драгоманова, факультет «Початкове навчання»,  Відмінників  освіти  і  науки  України  -  1.  
            У  школі  сформовано  резерв  керівних  кадрів:  на  посаду   директора  школи – Ткаченко  Н.В. (заступник  директора  з навчально-виховної  роботи), заступників з  навчально-виховної   роботи -  Салата В.І.(вчитель  української  мови  та  літератури); Фесенко Л.В.(вчитель  початкових  класів) ; заступника  директора  з  виховної  роботи – Василенко Ю.М.(організатор).
Стан приміщення  школи   відповідає   санітарно - гігієнічним вимогам.  Відповідні  приписи СЕС, пожежної охорони   виконуються  своєчасно (встановлення перед їдальнею 2-х умивальників, заміна плафонів, ремонт електромережі; температурний  режим  у  класах,  тощо).
У  школі  проводиться  робота  щодо  комп'ютеризації  закладу,  впровадження  нових  інформаційних  технологій   у   навчально-виховний  процес  та  адміністративну  діяльність. В 2011-2012 навчальному році 5 вчителів пройшли курси ІНТЕЛ і вже 8 мають відповідні сертифікати
Кількість комп'ютерів  в  школі - 20 шт. Придбано за останні 3 роки - 12 шт. На   10  учнів припадає:  1 комп'ютер.  Складено  паспорт  на   комп'ютерний   клас .  За останні три роки встановлені   комп'ютери,  DVD плеєр, телевізор, ,  програмне забезпечення , 6 комп’ ютерів, принтер в кабінеті фізики,  DVD плеєр, телевізор в кабінеті початкових класів, хімії, української мови та літератури, гімнастичне покриття в ігровій кімнаті,  прінтер , проектор в кабінеті математики, телевізор, DVD плеєр в кабінеті музичного мистецтва, копіювальна техніка, ноутбук, принтер, компютер в кабінеті секретаря. У вересні 2009 р. обладнаний мультимедійний кабінет, в якому встановлено інтерактивну дошку, проектор, аудіо система.
Наявність програмового  забезпечення   станом  на  1  вересня 2012 року:
- має навчальне призначення  -  17  програм
- має ігрове призначення  -     6  програм
- забезпечення вимог курсу „Інформатики та обчислювальної техніки"  -  7;
- забезпечення вимог курсу «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» - 5
- забезпечує супровід вивчення інших навчальних предметів: фізика, біологія, історія, математика, світова література, музичне мистецтво  ( предмети  інваріантної  складової  робочого  навчального  плану,  крім  трудового  навчання,  захист Вітчизни);
Більшість  програмного  забезпечення  ліцензоване.
У  школі  в 2008 -2009 н. р. здійснено  вихід  у світові інформаційні мережі,  можливість   виходу в Інтернет:,  створена електронна пошта, в 2011-2012 н. р. створено власний сайт і електронну газету.  
            Проводиться  робота  щодо  навчання  вчителів  та  адміністрації  школи  користуванням  комп'ютерами.  Станом  на  01.06.2012 року володіння умінням працювати з комп'ютером на рівні користувачів:
- адміністрації - 100 %
- педагогічних працівників - 85 %
- викладачів, що  використовують комп'ютерну техніку в навчальному процесі - 25 %.
   З  1  вересня  20011  року  школа  працює над  питаннями  впровадження  нових  інформаційних  технологій  в  навчально-виховний процес  та  адміністративну  діяльність  закладу, проводить окремі уроки, планується проведення нарад і педрад.
            У  школі  проводиться  робота  щодо  поповнення  бібліотеки  підручниками, художньою  та  методичною  літературою. Розподіл та використання  підручників  проводиться  пропорційно  до  кількості  учнів  у  класах. Забезпеченість  підручників  в 2011  -2012 н.р.   100 %. Всі  підручники,  які  використовуються,    мають  гриф  МОН,  застарілі  підручники  використовуються  з   депозиту  за  потребою.  Підручники, які вийшли  з  використання  та  застарілі  за  змістом,  списані.  Придбано літератури для бібліотеки :
- художньої     2011-2012 -   7    примірники;
- підручників   2011-2012 -   125 примірників ;
- енциклопедичної та довідкової за змістом – 5 примірників;
- методичної  літератури – 13 примірників ;
- періодичних видань  журналів - 1 комплект , газет – 4 комплекти .

Навчальні кабінети школи обладнані меблями відповідно до потреби - на
 65 %.
Загальна оцінка стану збереження меблів у школі - добра.
Школа  забезпечена    необхідним    навчальним    обладнанням  спортивних залів, майстерень, посібниками,  реактивами  кабінетів  фізики,  хімії,  біології - на  65 %.
У  2007  році  придбані:  гімнастичне  обладнання ( мати, канати  та  м'ячі ) для  спортивного  залу;
У  2008  році  придбаний  телефон-факс,  10  комп'ютерів,  2  телевізори,  пилосмок,  туристична палатка, два плеєри.
У 2009 році придбана копіювальна техніка, словники для шкільної бібліотеки, м’ячі для спортзалу, інтерактивна дошка, проектор, холодильник, мікрохвильова піч.
У 2010 році придбано сканер, обручі, м ячі, скакалки, 2 тенісні комплекти для спортзалу.
У 2011 році придбано дошка аудиторна для 1 класу (батьківські кошти), ліжка для спальної кімнати 20 штук, комплекти постільної білизни- 20 штук, комп’ютери – 2 штуки, принтери – 3 штуки, акустична система – 1, комплекти м’ячів (футбольні, волейбольні, баскетбольні) – 12 штук.
Позабюджетні,  спонсорські  та  надходження  з  освітньої  і  господарської   діяльності  подано  в  звіті  .
           Обсяг бюджетного фінансування на утримання закладу  - недостатній. Співвідношення бюджетного  фінансування до бюджетних пропозицій -  20 %.
Школа  укомплектована  програмно-методичним   забезпеченням   навчального   процесу   -  на  85 %. Навчальний  план  виконано,  варіативна  складова  реалізована  повністю. З усіх  навчальних  предметів  є  навчальні  програми. Календарно — тематичне планування з навчальних предметів відповідає  діючим програмам.    
            У  закладі  проведено  підписку  на  серію  періодичних  видань  «Київська правда», «Завуч», «Початкова школа», «Позакласний час», «Час Київщини», «Вісті Богуславщини», «Разом проти СНІДУ», «Чорнобильській дзвін» тести  та інші,  фахових  періодичних  видань,  збірник  МОН  України,  інформаційно-методичний  збірник  КОІПОПК  для  забезпечення  методичною  літературою  вчителів    (посібники,   збірники,   рекомендації, фахові видання тощо), її відповідності   сучасним   вимогам.  Навчально - методичні   матеріали   для   учнів   (підручники,   посібники, додаткова література, робочі зошити, атласи, контурні карти, практикуми, аудіо, відео   матеріали   тощо),   вміст   яких  відповідає   нормативним   документам,  рекомендаціям  Міністерства  освіти і науки України   закуповується  за  батьківські  та  спонсорські  кошти.  У  школі  приділяється  увага  придбанню  технічних   засобів   навчання,   навчального   обладнання   та   їх  ефективному   використанню.   За  останні  роки  за  бюджетні  кошти  придбано : 3 класні  дошки, 20 комплектів парт з стільцями , стіл і стелаж для бібліотеки ,шафи для кабінету директора і завуча,   а  за позабюджетні кошти   -  ксерокопіювальну  техніку,  телевізори, плеєри, факс, м'ячі, палатку, знаряддя праці , інтерактивну дошку і проектор, холодильник, мікрохвильову піч, дидактичні  матеріали  та  програмні  засоби  навчання, фотоапарат, акустичну систему, комп ютери з принтерами.
            За     2011-2012  навчальний  рік   рівень  навчальних досягнень учнів:
            високий  рівень - 22 учні (12%)  успішність  знань – 207 учнів  95  % ;
            початковий  рівень – 10 учнів (5 %),  
            середній бал по школі  7,6
            відвідування – 87,7 %.
            У  школі  проведено підсумкові контрольні роботи з української мови, англійської мови у 5-8х класах, правознавства у 10 класі, з математики у 5-6х класах, з алгебри та геометрії у 7-8х класах за завданнями дирекції школи.  Аналіз контрольних робіт підтверджує  відповідність  рівня  знань  учнів  і  їх  оцінок,   що  свідчить   про  об'єктивну оцінку вчителями навчальних досягнень учнів,  а  також  - рівень володіння критеріями оцінювання, володіння методикою розробки змістових матеріалів для тематичної атестації, використання  відповідних збірників тематичного оцінювання, відповідність тематичних та семестрових  оцінок  результатам опанування учнями матеріалів  тем. Проведено контрольні роботи з правознавства у 9 та 10 класах за текстами Головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації. З даною контрольною роботою не всі учні класу справились успішно. Оцінювання знань учнів учителем вище, ніж показали результати контрольної роботи.
Протягом  навчального року було проведено вивчення стану викладання фізики в 7-11 класах, математики в 3,7, 9 класах, фізкультури в 3,6,7,8-А,8-б,10 класи, українська мова 3, трудове навчання в 6, 8-а, 8-б класах.
            Документація  школи   (фіксація  рівня  навчальних  досягнень  учнів  у  класних  журналах,  особових  справах) ведеться  з  дотриманням   єдиного  мовного  режиму, але існують ще певні недоліки у деяких вчителів: помилки, виправлення, про що вказано в наказах та довідках з перевірки журналів.
Систематично  проводиться  перевірка   стану   ведення   учнівських   зошитів,  зошитів  для  контрольних  робіт,  щоденників.  
Проведення та оцінювання практичних, лабораторних, самостійних робіт, проводяться  згідно  з  навчальними  програмами  та  оцінюються  згідно з  критеріями  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів, рекомендацій районного методичного кабінету   і  враховується   при  тематичному  оцінюванні.

Аналіз діяльності педагогічного колективу школи у 2011/12 навчальному році свідчить про те, що на достатньому рівні проводиться методична робота. Пошук нових форм і методів роботи були спрямовані на виконання державних документів про освіту, підвищення ефективності навчально-виховного процесу, на розвиток учнівської особистості. У школі вся методична робота була спрямована на створення управлінської команди, шкільного соціуму, які були б об’єднані спільною метою створення сприятливих умов для розвитку особистості дитини. Тому гаслом  роботи вчителів, батьків, громадськості стали слова: „Щаслива та  здорова  дитина, у школі та дома”, а загально методична задача,  над  якою  закінчив працювати  колектив  в  цьому  навчальному  році:
оновлення  змісту  освіти  шляхом  впровадження  інноваційної  технології  особистісно  орієнтованого  навчання  та  виховання.
    Метою  методичної  роботи  в  школі  є  трансформація  педагогічної  науки  та  передового  досвіду  в  шкільну  практику  на  основі  концентрації  зусиль  педагогічного  колективу  на  єдиній  науково-методичній  проблемі  школи.
   Етапи розвитку  методичної  роботи  в  школі,  передбачають  забезпечення  цілісного  педагогічного  впливу,  зорієнтованого  не  на  окремі  якості  особистості,  а  на  структуру  особистості  в  цілому.
    Особистісно-орієнтоване  навчання -  це  таке  навчання,  центром  якого  є  особистість  дитини,  її  самобутність,  самоцінність.  Такий  підхід  поєднує  виховання  та  освіту  в  єдиний  процес  допомоги,  підтримки,  соціально-педагогічного  захисту,  розвитку  дитини,  підготовки  її  до  життя  тощо.
    Цілісна  система  взаємопов’язаних  дій  у  вирішенні  даного  питання  має  забезпечити  проінформованість  педагогів  стосовно  наукових  досліджень  і  передового  досвіду  в  галузі  педагогіки,  психології,  теорії  викладання,  ознайомлення  їх  з  методами  навчально-виховної  роботи,  надання  дійової  допомоги  в  удосконаленні  їх  професійної  підготовки.
    На  основі  цього  застосовувалися  такі  способи  впровадження  особистісно-орієнтованої  технології:
-    використання  форм  і  методів  організації  навчальної  діяльності,  орієнтованої  на  конкретного  вчителя  (ярмарки  педагогічних  ідей,  конкурси,  круглі  столи,  та  інше),
-    створення  атмосфери  зацікавленості  кожного  педагога  (моральне  і  матеріальне  заохочення),
-    підтримка  вчителя  в  його  бажанні  знаходити  власну  методику  викладання  на  уроці,
-    самовдосконалення  та  саморозвиток  педагога  (участь  у  різноманітних  конкурсах,  друк  методичних  розробок,  проведення  відкритих  уроків,  позакласні  заходи  тощо).
   Особистісно - орієнтована  технологія  ставить  у  центр  всієї  шкільної  освітньої  системи  особистість  дитини,  забезпечення  комфортних  та  безпечних  умов  її  розвитку,  реалізації  її  природного  потенціалу.
   Результатами цієї роботи стали активізація діяльності управлінської команди у складі директора школи Чегель Г.Є., заступника директора з навчально – виховної роботи Неборак Т.Т., заступника директора з виховної роботи Марушевської В. А., практичного психолога Феценко Т.П., соціального педагога  Лещової Ю.А.., , педагога-організатора  Василенко Ю.М. До управлінської команди також були залучені керівники шкільних методичних об’єднань  та  шкільний  бібліотекар  Василенко  Л. І. Провідним напрямком роботи управлінської команди стала чітка  організація  та  взаємодопомога  при  навчально-виховному  процесі.
   Аналізуючи  діяльність  школи  по  вирішенню  поставлених  завдань  слід  відмітити,  що  вчителі  ефективно  працювали  над  їх  реалізацією,  про  що  говорять  результати  роботи.
1. Було  виконано  програму  з  усіх  предметів  навчального  плану.  З  207 учнів  162  переведено  до  наступних  класів,  45 випущено  із  школи,  7  нагороджено  похвальними  листами,за  особливі  успіхи  у  навчанні  1 учениця  отримала  „свідоцтво  особливого  зразка”.  Якість  знань  учнів  школи  становить  62 %. В порівнянні з минулим роком якість знань учнів знизилась на 7 %. Продовжується робота  з обдарованими  дітьми (поповнення  папки з  відповідними  матеріалами,  поповнення  папок  по  кожному  предмету,   розподіл  завдань  спільно  з  вчителями  та  заступником  з  ВР ).  У минулому і в цьому році маємо  5 місце. Призові  місця  по  результатам  ІІ  туру  олімпіад та конкурсам (фізика – Литвиненко А. 7 клас – 2 місце; фізика – Охріменко І. 9 клас  та Нікулін О.  10 клас – 3-ті місця;  хімія Нікулін О.  10 - клас -3 місце; біологія Ішуніна А. 9 клас -1 місце;  Усатенко Ю. 8-А клас – 3 місце; українська мова – Робак Т. 10 клас – 3 місце; образотворче мистецтво – Білявська В. 8-А клас – 3 місце; інформатика – Нелень В. 10 клас – 3 місце; конкурс ім. П. Яцика Кравченко К. 3 клас – 1 місце, мовно-літературний конкурс Салата В.  6 клас – 1 місце, непогані  результати  з  фізики  (Чегель Ю. І.),  хімії  (Даценко Р. І.),  географії  (Ішуніна К. А.),  біології (Ішуніна К. А.), математика (Чегель Г.Є. Ткаченко Н.В.) українська мова, мовно-літературний конкурс (Чернишенко О. М., Салата В. І.), світова література (Неборак Т. Т., Ковтун Л.В.), інформатика (Лисенко Л. Б.), трудове навчання (Ковтун Л. В.), правознавство (Листопад О. П.), конкурс ім. П. Яцика (Фесенко Л.В.,Чернишенко О. М.)  (наказ  по  результатам  ІІ  етапу  ВУО). У цьому році мали учасника ІІІ туру олімпіад з біології (4 місце). Учасники  та  переможці  ІІ і ІІІ  туру  ВУО   та  інші  діти,  які  досягли  значних  успіхів  у  навчанні,  спорті  та  інших  видах  діяльності  нагороджені грамотами, дипломами та подяками на  загальношкільній  лінійці, присвяченій останньому дзвонику, участь у конкурсах кращих  літературних  та  художніх  творів  на  різноманітну  тематику,  участь  у  міжнародному  математичному  конкурсі  „Кенгуру” (в порівнянні з минулими роками, коли участь брали в 2008 - 2009 лише 25 учнів і здобули 6 учнів добрий результат, в 2009 – 2010 н. р. – 49 учнів школи, з яких добрий результат мають 14 учнів, інші – учасники, в 2010 – 2011 н. р. – 69 учнів, з них 3 – відмінний результат (вчитель – Фесенко Л. В.), 21 – добрий результат (вчителі – Коломієць Т. А., Романенко Н. С., Лисенко Л. Б., Ткаченко Н. В., Чегель Г. Є.), 45 учнів стали учасниками конкурсу), в 2011-2012 н.р. участь брали – 49 учнів, з них 1 – відмінний результат, 15 – добрий, інші  – учасники.. В цьому навчальному році взяли участь в інтелектуальному природничому конкурсі «Колосок» -23 учасники (проти 22 в минулому році), із них Миколенко М. (6 клас) одержала сертифікат «Золотий колосок» , 20 учнів одержали сертифікат «Срібний колосок» (проти трьох  в минулому році). Вперше 8 учнів школи брали участь в фізичному конкурсі «Левеня».  Литвиненко А., Литвиненко С. (7 клас),Куценко Ю. (9 клас), Нікулін О. (10 клас) отримали  добрі результати ,4 учні – учасники. В цьому році вперше учні 4 клас (7 учнів),6 клас (5 учнів),8-А клас (10 учнів),10 клас (4 учні),11 клас (11 учнів)  брали участь у конкурсі з англійської мови «Грінвіч».
Постійна  співпраця  з  сільською  бібліотекою (проведено ряд спільних свят)  та  з  будинком  культури,  де  відвідують  діти  танцювальний  гурток  „Едельвейс”,  грають в теніс.  Неодноразово  діти  приймали  участь  у  районних  інтелектуальних  та  спортивних  змаганнях («КРОКС»- 6 місце,  «Інтелектуальні ігри» -ІІ місце, «Людина і ліс» - І місце,  «Людина і право» -4 місце,  «Туристичний зліт» - І місце, конкурс кашоварів, «Лідер 2012 року» - І  місце.
2. Зріс  рівень  педагогічної  майстерності.  Цьому  сприяла  система  атестації  педагогічних  кадрів,  яка  активізувала  творчу  діяльність,  стимулювала  неперервну  фахову  та  загально методичну  підготовку  вчителів,  підвищила  їх  відповідальність  за  результати  навчання  та  виховання  учнів. Успішно пройшли  курсову  перепідготовку  при  КОІПОПК – Чернишенко О.М.(підтвердження І  категорії), Винник Н.М..  (підтвердження першої категорії), Марушевська В.А.(з ІІ на  першу категорію), Ішуніна К.А.(з ІІ категорії на І категорію), Лисенко Л.Б. (з другої на першу категорію). Перенесено проходження курсової перепідготовки на наступний рік Коломієць Т. А.( в зв’язку зі станом здоров’я). Перед  районною  атестаційною  комісією  представлені до нагородження  - Зубчевська О.М., Василенко В.М., Чегель Ю.І.(грамотами районного відділу освіти),Чегель Г.Є. (грамотою головного управління освітою). Чегель Ю.І. проатестований на вищу кваліфікаційну  категорію. Чегель Г.Є. і Зубчевська О.М. підтвердили вищу кваліфікаційну категорію. На  наступний  навчальний  рік  планують  пройти  курсову  перепідготовку, або очно – заочні курси  6  вчителів.
3. Для  покращення  методичної  роботи  в  школі проводилися  педагогічні  читання,  круглі  столи,  предметні  декади, тижні  стосовно  графіка. Та  не  зовсім  налагоджена  робота  в  проведенні  тижнів педагогічної майстерності. У наступному навчальному році варто приділити  значну  увагу  при  їх проведенні, та  зорієнтувати учасників тижнів необхідно на використання інноваційних форм і методів роботи вчителя. Теж саме стосується і проведення предметних  декад, які стали традиційними, але їм не вистачає активних заходів, які б привернули увагу всіх зацікавлених учнів. Керівником районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я та ОБЖ є Скорик Т. О.
 Відповідно  до  графіка  роботи  районного  методкабінету  вчителі  нашої  школи  відвідували  районні  предметні  та  адміністративні  семінари,  доставляли  дітей  на  районні  олімпіади,  спортивні та  інтелектуальні  змагання.  Фесенко Л. В. є керівником "кущового”  МО вчителів початкових класів по впровадженню передового педагогічного досвіду. Лисенко Л. Б. є інструктором курсів «Інтел».
 Протягом  року  вчителі  виступали  з  творчими  звітами  на  методоб’єднаннях,  брали  активну  участь  в  засіданнях  педагогічної  ради,  проводили  відкриті  уроки,  де  ділилися  своїми  здобутками  з  колегами,  написали  автореферати. Особливо ефективними виявилися педагогічні ради на тему: «Про розвиток самоосвітньої компетентності учнів»,  «Про вдосконалення уроку як засобу творчої особистості вчителя і учня», «Про особистість учителя в реалізації впровадження моделі школи особистісно-орієнтованого навчання для успішного розвитку особистості учня», «Про позитив у житті, компліменти та похвалу», «Про трирівневу модель профілактики злочинності серед дітей та молоді».
 Педагогічний моніторинг свідчить про позитивний вплив методичної діяльності на процес підвищення кваліфікаційного рівня вчителів. Про якість методичної роботи свідчить і результативність проведення днів, тижнів, декад.
4. Окремим напрямком інноваційної діяльності школи стало впровадження здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій у навчально-виховному, особистісно-розвивальному середовищі школи. Цей напрямок представлений позашкільною  роботою  вчителів  фізкультури  Феценка В.А.., Чегеля  Ю. І., Василенко  Ю. М.  Загальні результати цієї діяльності ще  не  дуже високі,  проте  учні  школи  приймали  активну  участь  в  шкільних,  районних  спортивних  змаганнях.  Після  навчальних  занять  з  задоволенням  займаються  додатково. Значних успіхів в цьому навчальному році досягли учні і в спорті, зокрема учні 11 – их класів – Кнюх В., Павліченко В., Ткаченко В.. Кнюх В. нагороджений на загальношкільній лінійці дипломом за досягнення у спорті. Значна увага приділяється оздоровленню дітей, а саме: протягом 2011 року оздоровились 86 учнів   41% від загальної кількості учнів школи, а в 2012 році – 24 учні. Цю роботу успішно проводила організатор дитячого колективу Василенко Ю.М. Слід також відзначити роботу соціального педагога Лещової Ю.А., яка   давала  соціологічну  оцінку  при  тій  чи  іншій  перевірці. Вони були представлені на батьківських зборах, класних годинах, адміністративних  нарадах,  педагогічній раді. Психологічну оцінку класним колективам, окремим учням і відповідні рекомендації надавала практичний психолог Феценко Т.П.
5. Загальне керівництво методичною роботою здійснювала Методична рада. Саме Методична рада  школи ініціювала кардинальні зміни методичної роботи школи, сутність яких полягає в поширенні особистісно-орієнтовних підходів до роботи з учителями.
         Методична робота в поточному навчальному році була спрямована на виконання наказів  №112  від  02.09.2011 року. У школі діяло 2 предметних методичних об’єднань, творча група і 2 об’єднання класних керівників. Їх робота була спрямована на мобілізацію зусиль по проведенню науково-дослідної роботи, організацію роботи з творчо обдарованими учнями, допомогу молодим   учителям. Серед кращих слід відзначити методичне об’єднання  вчителів суспільно – гуманітарного циклу (керівник  Салата  В. І.),  вчителів природничо-математичного циклу (керівник Даценко  Р. І.), вчителів початкових класів (керівник Коломієць Т. А.). Інтенсивно протягом року працювала школа професійної адаптації малодосвідчених учителів. У складі групи окремими осередками при шкільних методичних об’єднаннях діяли школа молодого вчителя. Діяльність всіх цих методичних осередків сприяла підвищенню педагогічної майстерності вчителів. Особливо відзначимо плідну діяльність в цьому напрямку керівників ШМО вчителів суспільно – гуманітарного циклу - Салата  В. І., вчителів природничо-математичного циклу  - Даценко Р.І., вчителів початкових класів – Коломієць Т. А., наставників – Чегель Ю.І.,  Чегель  Г. Є., Винник Н.М., Салата В.І.  Серед методичних заходів особливу педагогічну цінність  мали  педагогічні  читання  „ Здоров’я вчителя”.
6. Показником ефективності методичної роботи стали результати закінчення навчального року.
Таблиця 1
Рік    Учнів на кінець  року    Переведено  до  наступного  класу    Випущено  зі  школи    Нагороджено  похвальними  листами    Нагороджено  медалями    Кількість  свідоцтв  особливого  зразка
                    золотими    срібними    
2004-05    353    271    82    25    -    --    1
2005-06    331    295    36    13    -    2    3
2006-07    332    255    77    14    1    -    2
2007-08    285    249    36    12    2    2    2
2008-09    284    212    72    8    2    0    1
2009-10    261    206    55    14    2    --    --
2010-11    242    178    64    12    2    2    1
2011-12    207    162    45    7    -    --    1

В  порівнянні  з  результатами  минулих років,  результати  навчальних  досягнень  за  цей рік  можна  спостерігати  в  таблиці  2.

Рік    Високий  рівень    %  високого   рівня    Високий  і  достат
ній  рівень    %  високого  і   остатнього  рівнів    Почат
ковий  рівень    %  початко
вого  рівня    Середній  бал    % відвідування
2008-2009    24    9    186            69    4    2    7,5    85
2009-2010    21            8    162            65    9    4    7,4    90
2010-2011    41          18    165           73    5    2    7,6    86
2011-12    22          12    117           62    10    5    7,6    87,7
    
        
Методична робота має певні досягнення. Серед них, в першу чергу зазначимо хорошу  результативність участі учнів школи у численних конкурсах: «Кенгуру», «Колосок», «Левеня», «Грінвіч».  Що стосується суто методичної роботи, то необхідно продовжити оновлення її структури та змісту.

Copyright BY SAS © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz